360º Solutions

Digitt is specialist op het gebied van 360° ECM oplossingen. Deze 360° software is afkomstig van Software Innovation uit Noorwegen. Het 360° ECM platform met haar solutions heeft zich al in meer dan 600 organisaties bewezen en is internationaal sterk vertegenwoordigd. Vanuit kennis van de bedrijfsprocessen heeft Digitt een ‘best practice’ ontwikkeld en deze de ‘360° Core‘ genoemd. Aan deze ‘360° Core’ kunnen solutions worden toegevoegd. Correspondentiemanagement, protocollensysteem en contractmanagement zijn voorbeelden van ontwikkelde 360º solutions. De solutions zijn ontwikkeld door goed te luisteren naar de dagelijkse behoeftes van eindgebruikers.

Inzetbare Solutions

  • Digitaal vergaderen
  • Contractmanagement
  • Protocollen & Kwaliteitsmanagement
  • Correspondentiemanagement
  • Integratie SharePoint (Office 365 en on premise) met SharePoint Connect
  • PDF-conversie
  • Digitale postkamer (compliance & auditing)
  • Scanoplossing

Best practice praktijkvoorbeeld: correspondentiemanagement

 

Elke organisatie heeft te maken met correspondentie. Als onderdeel van het dagelijks werk van de medewerkers komt het via vele kanalen binnen: de postkamer, e-mail of telefoon. In de processen van een organisatie is het belangrijk dat deze correspondentie wordt opgeslagen in een systeem dat inzichtelijk maakt hoe de correspondentie is verlopen.|

Correspondentiemanagement is een centraal onderdeel van 360°. Hiermee worden binnenkomende correspondentiedocumenten zoals brieven en e-mails opgevolgd door verschillende werklijsten. Uitgaande documenten worden eenvoudig verzonden naar de geadresseerde, interne correspondentiedocumenten worden direct in 360° gedistribueerd naar ontvanger. Je correspondentiemanagement wordt zo een werkbare workflow!

 

Neem contact met ons op

 

Wil je meer weten over 360° solutions?

____________________________________________________________________________