Case-, document- en recordsmanagement

Goed informatiemanagement maakt het verschil in je organisatie

Automatische document en informatie vastlegging

Navigeer tussen zaken, documenten, projecten, meetings, taken en contacten zonder het overzicht te verliezen. Zie welke documenten betrekking hebben tot welke zaken, welke contacten behoren tot een specifiek project, wat het contactpersoon van een bepaalde zaak is , etc.

Een werkomgeving die past bij jouw rol

Als manager krijg je een eenvoudig werkoverzicht van de gehele afdeling in een werkomgeving die is ingericht naar jouw rol. Exporteer je overzichten gemakkelijk naar Excel voor de presentatie in formele rapporten. 360° kent verscheidene standaard werkomgevingen die eenvoudig aan te passen zijn, zodat je eenvoudig een overzicht krijgt van de informatie die jij nodig hebt.

Automatiseer je werkprocessen

Een juist case- en documentmanagement oplossing is een simpel en gestroomlijnd systeem dat de organisatie is staat stelt documenten, records en informatie vanuit verschillende professionele systemen te kunnen verwerken, managen en opslaan. De betekend controle over revisies, geschiedenis, toegangsrechten, workflows, templates en metadata vastlegging.

Bespaar tijd en geld door het kiezen van een oplossing in de cloud

360° kan lokaal geïnstalleerd worden of als een clouddienst met een vaste maandprijs per user. Hierbij betaal je alleen voor wat jouw organisatie nodig heeft. Omdat de oplossing zich in de cloud bevindt is het eenvoudig aan te passen wanneer andere behoeften zich voordoen. Een cloud oplossing zoals 360° Online is eenvoudiger te implementeren en kost aanzienlijk minder tijd en geld om te installeren en configureren.

Beschikbaar op al je apparaten

Ondersteunt nationale archiefstandaarden en biedt world-class beveiliging

Public 360° ondersteunt de nationale archiefstandaarden en is een gestandaardiseerde oplossing die een naadloze integratie biedt met burgerservices en gedigitaliseerde casemanagement. Veel dossiers bevat gevoelige informatie daarom is veiligheid een topprioriteit. We geven je volledige controle over de toegangsrechten en de mechanismen voor het publiceren zonder dat dit ten kosten gaat van de veiligheid van Public 360°.

Publiceer publieke informatie automatisch

Public 360° fungeert als een digitaliserend platform voor services. Het maakt het mogelijk voor belanghebbenden inzicht in bepaalde zaken aan te vragen (WOB verzoek) en geeft de organisatie de mogelijkheid bepaalde informatie te publiceren naar publieke portalen. We ondersteunen digitale correspondentie via beveiligde mailboxen en e-mail.

Volledig overzicht in je zaken, documenten en taken

In Public 360° is het mogelijk samenwerkingsruimten te creëren, hier kunnen deelnemers informatie delen over verschillende projecten en zaken. De samenwerkingsruimten kunnen gebruikt worden voor samenwerking of communicatie en opvolging tussen verschillende projectdeelnemers. Zowel binnen de organisatie als met externe partijen. Binnen deze samenwerkingsruimten is het eenvoudig om samen te werken aan documenten, taken te verdelen, het delen van agenda’s, het starten van discussieforums, wiki’s, etc.