De gemeente Värdmdö heeft de cloudgebaseerde oplossing 360° online gekozen als haar nieuwe gemeentelijke document- en casemanagementsysteem. Het systeem is gekozen met als doel om efficiënter te kunnen werken en de service richting de burgers te verbeteren.

De oplossing is gebaseerd op de toonaangevende en veel gebruikte software in de Scandinavische publieke sector, Public 360° online. Deze oplossing omvat naast document- en casemanagement alle kernprocessen, zoals facturatie, domeinbeheer en planbeheer. De gemeente Värmdö heeft de ambitie om de oplossing gezamenlijk verder te ontwikkelen om zo de ondersteuning tussen de verschillende administraties verder te verbeteren.

“We willen een van de modernste gemeenten van Zweden worden op het gebied van digitalisering. Dan is het een vereiste om een effectief document- en casemanagementsysteem te hebben, welke nieuwe werkmethoden en gestandaardiseerde processen mogelijk maakt.” aldus Annica Lempke, algemeen directrice bij de gemeente Värmdö.

De cloudgebaseerde totaaloplossing wordt als een geautomatiseerde service geleverd via Microsoft Azure, inclusief continue updates, ondersteuning, externe publicatie en integratie met bestaande software. Het biedt de werknemers een modern en gebruiksvriendelijk systeem dat het dagelijkse werk en leven van de ongeveer 3.200 werknemers en meer dan 43.000 inwoners van de gemeente vergemakkelijkt.

Wij zijn erg blij met de keuze van de gemeente Värmdö voor het 360° platvorm en het toevertrouwen van deze implementatie aan onze Scandinavische partner en leverancier Tieto.

Wil je meer informatie over Public 360° online? Laat het ons weten en we vertellen je graag meer.

 

Tags: