Service & Support

Service & Support

Services & Support van Digitt – in samenwerking met Wortell – is de onderhouds- en beheerdienst voor 360° DMS- en Microsoftomgevingen. Het ontzorgt je organisatie maximaal, zodat er alle ruimte is voor de core business. Het Services & Support-team bestaat uit 360° DMS en Microsoft gecertificeerde professionals, die kunnen rekenen op de 360° DMS en Microsoft gecertificeerde techneuten binnen Digitt en Wortell.

Het beheer van een 360° DMS en SharePointomgeving bestaat uit drie componenten: technisch beheer, applicatiebeheer en functioneel beheer. Ze bestaan uit verschillende taken en vullen elkaar aan bij het waarborgen van de continuïteit en het effectief inzetten van de 360° DMS en SharePoint omgeving. Digitt/Wortell Services & Support kan je bij al deze beheervormen ondersteunen.

Uitvoering
Op basis van je wensen wordt een SLA (Service Level Agreement) afgesloten waarin ieders verantwoordelijkheden worden vastgelegd. De inbeheernamefase wordt in overleg en op maat afgestemd. De focus ligt op 360° DMS en Microsoft dienstverlening en producten. Indien je functioneel beheerdiensten wilt afnemen, wordt in een gescheiden traject een beoogd aantal uren gecalculeerd.

360° DMS wordt geïnstalleerd op SharePoint. Digitt en Wortell zorgen voor een optimale samenwerking, waarbij het delen van informatie centraal staat. Digitt en Wortell zorgen voor een correcte competentie-opbouw. Ook kan Digitt in samenwerking met Wortel ondersteuning bieden bij het efficiënt benutten van de voordelen van SharePoint.

Beheren is meer dan alleen zorgen dat de omgeving werkt. Bedrijfsprocessen zijn constant in beweging, technologie moet hieraan ondersteunend zijn. Gedurende de samenwerking toetsen wij daarom op basis van audits de compliancy tussen de technologie en de bedrijfsprocessen.

 

image006